Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

"Miért fotózol kövéreket? Azok dagadt disznók, azokat le kell vágni."

2018. január 20. 10:09 - PlusSizePhotography

"Miért fotózol kövéreket? Azok dagadt disznók, azokat le kell vágni."

89_0.jpgKaptam egyszer ezt a kommentet a Plus Size photography oldalamon.
"Kedves és okos" teremtés volt az írója, mondhatom.

Mit reagáltam erre? Kitöröltem. Miért? Mert bár lehet túl fellengzősen hangzik - vállalom-, de van az a szint, ahol, ha ez a felfogás járja, s még nyíltan így le is írja valaki, direkt bántó hangnemben, nem lehet más nézetből rávilágítani, felnyitni az illető szemét, hogy fogadja el, ilyen is létezik. Már próbáltam hasonló helyzetben elmondani a véleményemet, nem sikerült, süket fülekre találtam. Meddő történet.
Próbáld meg egy falnak azt mondani: szia! A nyakamat teszem rá, hogy nem fog visszaköszönni. Persze próbálkozni lehet, csak minek?

Szóval, kitöröltem ezt a "jóindulatú" kommentet, mert már egy jó ideje tudom, hogyan kezeljem a hasonló beszólásokat - ignorálni kell-, mint a tegnap reggel is kapott fancsali arckifejezést, a fejtetőmtől a bokáig végigmérő, s lenéző méricskélést, csak mert a télikabátom nagy felületen feltűnően kék.
Nem azért hoztam létre a plus size fotózást, hogy romboljak, hanem pont azért, hogy építsem a telt Nők önbizalmát.
picsart_01-20-09_12_06.jpg
Vagyis, azért mert valaki telt, akár idős, netán mozgáskorlátozott, vagy egyszerűen csak más, miért kellene elrejteni? Vagy miért kellene rosszul éreznie magát??? Az élet velejárója, hogy különbözünk, hogy más-más tulajdonságokkal rendelkezünk. Ha megnézzük a természetet, nincs két egyforma fa sem. Akkor miért is várjuk el az emberektől, hogy egy kitalált ideálnak megfelelően, ugyanúgy nézzenek ki?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr4913589661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása