Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

Féltékenység

2017. június 21. 22:48 - PlusSizePhotography

Ez egy komplex dolog, de elárulom, igyekszem ignorálni az életemből. Miért, s hogyan? Tiniként az akkori párkapcsolatomban sokat éreztem ezt, mondjuk volt is okom rá, de mai fejjel már azt gondolom, hogy mégsem. Mikor rájöttem, számomra nem jó ez az érzés, mert annyira feleslegesen kattog az ember tőle, meg annyi jó dolgot elront, és mert olyan ember még egy úgy sincs, mint én, s bár másmilyen van, de én ilyen vagyok, s ha valakinek ez nem kell, akkor bármit tehetek, nem tetszek majd így sem, meg hát valljuk be, másra hasonlítva sem, hiába próbálkozom.
Rájöttem, ha azon pörgök, hogy olyan legyek, mint más, hosszú távon csak csalódások fognak érni, mert mást mutatok, mint amilyen vagyok, így mást is fogok kapni, másként kezelnek, másként reagálnak, mint amit várok. Rosszabb esetben elvárok. De ez egy csapda, amiben ideig-óráig eljátszhatom, hogy én aztán tényleg a Végzet Asszonya vagyok, akitől minden pasi odavan, közben belül meg semmi önbizalmam. Vagy hogy jó fej csaj vagyok és "elviselem", ha csak a szeretői státuszt töltöm be, de közben meg beledöglök, hogy legyen már végre valakim, és szétmar a féltékenység, hogy a barátnőimnek rég van már férjük, fehér kerítéses családi házuk, pláááne gyerekeik!! De eljátszani még mindig könnyebb a laza csajt, mint felvállalni a valós érzéseimet.
Jaaah, s közben totál kisebbségi komplexusban szenvedek, mert nem azt teszem, nem azt élem, és nem azt mutatom, aki valójában lenni akarok, így tele vagyok frusztráltsággal. 
plus_size_photography_by_juci_erdos_blog.jpgAnnyiszor becsapjuk a külvilágot, s közben a legszarabb ebben az egészben, hogy önmagunkat is.
Hosszútávon ez az oka annak, hogy féltékenyek vagyunk. Csak ez maga a garantált boldogtalanság, ami viszont karöltve jár a féltékenységgel, az önbizalomhiánnyal és az elégedetlenséggel. De most komolyan: kinek jó ez?? Nekem tuti nem.
zold_szem.jpgAkkor hogyan számolhatod fel a zöldszemű szörnyet magadban? Hát úgy, hogy felvállalod az érzéseidet, a vágyaidat és azok következményét. Lehet, hogy valaki majd nem ismer Rád - nekem is volt ilyen időszakom -, mert megszokták, hogy eddig mindig csak bólogattál, s most végre kiállsz magadért, a véleményed mellett, és rájössz, így is lehet élni. Sőt! Csak így érdemes. Aztán rájössz arra is, mennyi mindent csak azért tettél, mert elvárták Tőled a szüleid, barátaid, házastársad, vagy éppen a társadalom. Pedig, ha kimondod, mit szeretnél valójában és azt is teszed, nem csak Te leszel boldog, hanem a környezeted is. Kivéve, ha valakinek a gyomra ezt nem fogadja be rögtön. De ez mindig benne van a pakliban, ha a változás útjára lépsz, de ne add fel!!
Mert, ha Te boldog és kiegyensúlyozott vagy, nem jut eszedbe féltékenynek lenni. Eszedbe sem jut másokhoz hasonlítani magadat, akár olyan személyiségjegyeket magadra erőltetni, amivel megtévesztesz másokat, magadat. 
juci_erdos_plus_size_fotos_2.jpgSzerintem nem az a bátor, aki benne marad egy helyzetben, akár kapcsolatban, mikor már nincs benne fejlődés, sem boldogság, hanem az, aki képes irányt váltatni, hogy boldog ember lehessen.
Persze, vannak kifogások, hogy éppen most miért nem engedem meg magamnak a boldogságot, de ha jobban belegondolsz, meddig húzod még???
Olyan rövid az élet, hogy minden perc, amiben legalább 1 mosolyod nem kel életre, elvesztegetett idő. 
És jön a nagy kérdés: MIÉRT születtünk meg?? Én hiszem, hogy azért, hogy BOLDOGOK legyünk.
Egy kiegyensúlyozott ember lelke kiegyensúlyozott társakat fog bevonzani élete minden területén, és ez nem azt jelenti, hogy soha nem lesznek nehézségek, megoldandó helyzetek, megemészteni való érzések, de egy boldog ember a fejlődési lehetőséget látja ezekben, s nem azt hogy: "Bezzeg a szomszéd fűje!".
Ha elengeded a kényszeres megfelelést, a másokkal való összehasonlítás, más ember leszel.
Boldog és kiegyensúlyozott. 
Nézz a szíved mélyére és irány az álmaid megvalósítása, hajrá Boldogság, hajrá BOLDOG TE!!
Szólj hozzá!
http://www.jucierdos.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr512390623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása