Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

Miért is szégyelljem magam?

2016. október 04. 13:38 - PlusSizePhotography

"Úr isteeen, nehogy kimondd, mekkora a ruhaméretem, mert még valaki meghalljaaa!"
"Ahh, kiráááz a hideg attól a kifejezéstől, hogy plus-size!"

juci_erdos_plus_size_fotos.jpgDe miért?? Mert azzal a ténnyel szembesít, hogy el kellene fogadnod önmagadat, vagy netán változtatni a hozzáállásodon? Levetni a korlátot, a szégyent?
Persze, nehéz kimondani, hogy igen, én túlsúlyos vagyok, netán kövér, de miért nehéz?? Miért hiszed, hogy ez szégyen??
Szerintem akkor már inkább az a szégyen, hogy vannak emberek, akik nem látnak a dolgok mögé, és a nevemet sem tudják, azt sem, hogy ki fia, borja vagyok, nemhogy az életemet, és csak a kilóim, a kipárnázott hátsóm mérete alapján ítélnek meg.

erdos_juci_plus_size_fotos.jpgÉn nem szégyenkezem azért, mert olyan vagyok, amilyen. Mert tisztában vagyok azzal, hogy minden egyes embernek megvan a saját keresztje, a saját sorsfeladata, s azt is tudom, hogy nem mindenkinek hullik az ölébe a megfelelő megoldás, így lehetnek a világon depressziósok, alkoholisták, pánikbetegek, anorexiások, túlsúlyosak, hogy csak néhányat említsek az állapotok közül.

Szóval, hiszem, hogy mindenki ott tart az életében, amennyire éppen készen áll a változásra, s bár motiválni, inspirálni lehet, de a változást csakis egy belső "kész" érzet fogja elhozni, vagy a hatalmas, mindent megmozgató vágy.
De elárulok azért még valamit, ezt szégyenérzetből nem fogod sosem meglelni, csakis az elfogadás és a szeretet teljességével.
Te szereted azt, aki éppen ezeket a sorokat végigolvasta?

hekas.jpgNe kösd az elfogadást, a szeretetet feltételekhez! Ha azt mondod, majd lefotóztatom magamat, ha lefogyok, vagy majd elmegyek egy masszőrhöz, ha lefogyok, de nem jön össze, akkor bűntudatot keltesz magadban, befeszülsz, frusztrált és kedvetlen leszel. Ellentétben, ha azt mondod magadnak, hogy elmegyek masszázsra, mert az az érzés, amit azalatt átélek, majd az a jó segít hozzá a változtatáshoz, s erőt ad a céljaim megvalósításához, akkor máris kiegyensúlyozottabban és lelkiismeret furdalás nélkül indulsz útnak. Gyerekként is nagyobb kedvvel tettél meg valamit, ha dicsértek, bátorítottak...

Ugye mennyivel könnyebb így, megfordítva az egész?! ;) HAJRÁÁÁ!!

Juci Plus Size photography

6 komment
http://www.jucierdos.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr611766971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2016.10.05. 17:39:56

Íme fent az egyik legtipikusabb hozzászólás az önmérsékletről, pedig van kapásból két ok, ami nem a mértéktelenség. De inkább hármat mondok: pajzsmirigy -alulműködés, inzulinrezisztencia, cukorbetegség.
Természetesen ezzel nem a kérdéskör ignorálását mondom, mindenki saját magáért felelős, ám fontos, hogy a blog szóhasználatával élve plus size alkathoz ne a negatívum és az el nem fogadottság társuljon. A nők nagy hányada eleve nincs kibékülve magával, alkattól-kinézettől függetlenül.

chocco channel 2016.10.05. 17:40:02

En engem sosem zavar mas emberek alakja, addig a ponton amig ok nem tesznek ram megjegyzeseket pl:"hjahh ilyen alakkal konnyu". Ilyenkor legszivesebben elmondanam, hogy ebben az alakban baromi sok edzes van, szenvedes, kitartas de ez utobbit senki nem irigyli.

Masreszt a kover emberekkel sincs bajom, mert mindenki ugy eli az eletet ahogy szeretne, en keptelen lennek a koversegre pl azert mert a tulelesi eselyeim szignifikansan csokkennenek veszhelyzet eseten, egeszsegugyi gondok, es nem ereznem jol magam a boromben. Nem az erdekelne akkor sem, hogy mas mit mond, szimolan csak utalnam ha nyaron osszerne a combom.

Sosem erdekelt, h ki es mit gondol en kagamnak edzzem, magamnak mutatom meg, h kepes vagyok dolgokra mert igy erzem jol magam. Masreszt szerintem is unfair hogy a duci niket kvazi kiveti magabol a tarsadalom. Az egyik legjobb baratnom kover, marmint nagyon kover viszont szep, kedves, minden pasi osszetehetne a kezet h ilyen baratnoje legyen, de meg a nok is utalkozva neznek ra, a pasikrol nem is beszelve.

En sosem voltam kover, de tinedzserkent voltam molett, szoval 15 evesen a sajat sztenderjeimhez kepest "gurultam" szoval ismerem a masik a oldalt is. Viszont rengeteget tanultam belole az emberekrol es a reakcioikrol szoval annak is megvolt a maga varazsa. Egyebkent sztem jol nezel ki, az meg hogy masok mit gondolnak rolad az indifferens, ha te jol erzed magad a sajat borodben, mert ez a legfontosabb:-))

DanteTM 2016.10.05. 17:40:06

Szia! Kemeny dio amit irtal. Elmondanam a sajat tortenetem es az alapjan lattatni a dolgokat.

30eves vagyok, kb 23 eve tulsulyos. Az egesz gyermekkorom, a teljes fiatalkorom arrol szolt, hogyan lehetne ezen valtoztatni. Volt atkins dieta (baromsag), volt este hat utan nem eszem(baromsag), nem eszem feherjet szenhidrattal (baromsag)....szoval az ertelmes etkezes valahogy mindig elmaradt. 2002 ota kisebb nagyob mrgszakitasokkal (tobbynire balesetek miatt) folyamatosan edzem. Eloszor irany a gyuraa. Teljesen rendben van amig az ember esszel csinalja, utanajar mit miert es hogyan, mikor kell vegezni.

Sommazva: Iden aprilisban elegem lett. 113,4kilot mutatott a merleg 178cmhez. Nem tudom miert, de eljott az a pont, amikor meghuztam egy vonalat es nincs tovabb. Vegigolvastam tobb szaz taplalkozastudomany temaban, ugyanigy jartam el az edzesmetodikat illetoen. Fel ev alatt 17.5 kgnal jarok, az izomtomegem minimalisan esik csak aldozatul a dietanak.

zarojel bezarva.

Csak es kizarolag akaratero es elhatarozas kerdese. Valoban, ahogy irtad, hogy nem szegyenbol, stb. fogod csinalni, hanem jon egy kattanas az agyadban es elhatarozod.
Pont emiatt a kifogasok engem egyaltalan nem hatnak meg: "nem is eszem sokat" (ja, csak szart, szemet minosegu tapanyagokkal).

Legjobban az tetszett a sajat utammal kapcsolatban mikor megkaptam: "A genetikat nem lehet megvaltoztatni, soha nem fogsz lefogyni, csak beteg leszel!"
Nos, holgyeim es uraim ezekszerint sikerult a dns-em atkodolni es legyozni a legszebb es legkedveltebb kifogast a "genetikat".

Kitartast es elhatarozast kivanok mindenkinek aki valtoztatni es egeszsegesebb kivan lenni!!!

DanteTM 2016.10.05. 17:40:14

Szia! Kemeny dio amit irtal. Elmondanam a sajat tortenetem es az alapjan lattatni a dolgokat.

30eves vagyok, kb 23 eve tulsulyos. Az egesz gyermekkorom, a teljes fiatalkorom arrol szolt, hogyan lehetne ezen valtoztatni. Volt atkins dieta (baromsag), volt este hat utan nem eszem(baromsag), nem eszem feherjet szenhidrattal (baromsag)....szoval az ertelmes etkezes valahogy mindig elmaradt. 2002 ota kisebb nagyob mrgszakitasokkal (tobbynire balesetek miatt) folyamatosan edzem. Eloszor irany a gyuraa. Teljesen rendben van amig az ember esszel csinalja, utanajar mit miert es hogyan, mikor kell vegezni.

Sommazva: Iden aprilisban elegem lett. 113,4kilot mutatott a merleg 178cmhez. Nem tudom miert, de eljott az a pont, amikor meghuztam egy vonalat es nincs tovabb. Vegigolvastam tobb szaz taplalkozastudomany temaban, ugyanigy jartam el az edzesmetodikat illetoen. Fel ev alatt 17.5 kgnal jarok, az izomtomegem minimalisan esik csak aldozatul a dietanak.

zarojel bezarva.

Csak es kizarolag akaratero es elhatarozas kerdese. Valoban, ahogy irtad, hogy nem szegyenbol, stb. fogod csinalni, hanem jon egy kattanas az agyadban es elhatarozod.
Pont emiatt a kifogasok engem egyaltalan nem hatnak meg: "nem is eszem sokat" (ja, csak szart, szemet minosegu tapanyagokkal).

Legjobban az tetszett a sajat utammal kapcsolatban mikor megkaptam: "A genetikat nem lehet megvaltoztatni, soha nem fogsz lefogyni, csak beteg leszel!"
Nos, holgyeim es uraim ezekszerint sikerult a dns-em atkodolni es legyozni a legszebb es legkedveltebb kifogast a "genetikat".

Kitartast es elhatarozast kivanok mindenkinek aki valtoztatni es egeszsegesebb kivan lenni!!!

DanteTM 2016.10.05. 17:40:19

Szia! Kemeny dio amit irtal. Elmondanam a sajat tortenetem es az alapjan lattatni a dolgokat.

30eves vagyok, kb 23 eve tulsulyos. Az egesz gyermekkorom, a teljes fiatalkorom arrol szolt, hogyan lehetne ezen valtoztatni. Volt atkins dieta (baromsag), volt este hat utan nem eszem(baromsag), nem eszem feherjet szenhidrattal (baromsag)....szoval az ertelmes etkezes valahogy mindig elmaradt. 2002 ota kisebb nagyob mrgszakitasokkal (tobbynire balesetek miatt) folyamatosan edzem. Eloszor irany a gyuraa. Teljesen rendben van amig az ember esszel csinalja, utanajar mit miert es hogyan, mikor kell vegezni.

Sommazva: Iden aprilisban elegem lett. 113,4kilot mutatott a merleg 178cmhez. Nem tudom miert, de eljott az a pont, amikor meghuztam egy vonalat es nincs tovabb. Vegigolvastam tobb szaz taplalkozastudomany temaban, ugyanigy jartam el az edzesmetodikat illetoen. Fel ev alatt 17.5 kgnal jarok, az izomtomegem minimalisan esik csak aldozatul a dietanak.

zarojel bezarva.

Csak es kizarolag akaratero es elhatarozas kerdese. Valoban, ahogy irtad, hogy nem szegyenbol, stb. fogod csinalni, hanem jon egy kattanas az agyadban es elhatarozod.
Pont emiatt a kifogasok engem egyaltalan nem hatnak meg: "nem is eszem sokat" (ja, csak szart, szemet minosegu tapanyagokkal).

Legjobban az tetszett a sajat utammal kapcsolatban mikor megkaptam: "A genetikat nem lehet megvaltoztatni, soha nem fogsz lefogyni, csak beteg leszel!"
Nos, holgyeim es uraim ezekszerint sikerult a dns-em atkodolni es legyozni a legszebb es legkedveltebb kifogast a "genetikat".

Kitartast es elhatarozast kivanok mindenkinek aki valtoztatni es egeszsegesebb kivan lenni!!!

DFK 2016.10.05. 17:40:29

Szerintem se szégyeld magad. Akinek nem tetszik, ne nézzen oda.
süti beállítások módosítása