Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

7 dolog, amit tudnod kell a plus size fotózásról

2019. január 18. 12:47 - PlusSizePhotography

Ha eljössz hozzám egyéni plus size fotózásra, tudnod kell ezt a 7 dolgot:

1. Csak ketten leszünk a fotózáson, Te és én. Nem lesz több létszámú stáb, akik feszélyezhetnek, nem lesz férfi világosító sem, aki méricskélne Téged vagy egy modell alkatú asszisztens, csakis ketten leszünk, így úgy érezheted magadat, mintha egy barátnődhöz ugrottál volna fel egy beszélgetésre, ahol nem kell feszengened, csak a küszöböt átlépve a napi terheket letenni, és feltöltődni.

2. Nem egy rideg stúdióba érkezel, hanem egy vidám, csajos lakásba, nem lesz jövés-menés, nem nyitnak ránk, nálam elengedheted magadat.

3. Én készítem el a sminkedet. Imádok festeni, alkotni, így amilyen sminket szeretnél, amiben jól érzed magadat, amiben még Önmagadra ismersz, olyat készítek Neked. A fotózásra mindig kicsit erősebb a jobb, de ha az első néhány kattintás után is túl merésznek ítélnéd, lágyítok rajta. A lényeg, hogy tetsszél magadnak!

4. A frizurádat is! Gyerekkoromban fodrász akartam lenni, minden babámnak levágtam vagy befestettem filccel a haját. Persze a Tiéddel nem fogom ezt tenni, de egy jó kis dögös frizurát nagyon szívesen készítek Neked, legyen az akár hullámos, tupírozott, egyenes, feltűzött, leengedett.

5. Mesélek magamról én is, nem csak Téged foglak faggatni. Így amíg Téged szépítgetlek, addig tudunk beszélgetni, jobban megismerni egymást, kérdezlek az életedről, hogy miért is szeretnéd ezt a fotózást, én meg mesélek Neked arról, hogyan lettem plus size fotós, és hogyan tudtam magamat elfogadni.

6. Segítek összeállítani a szettjeidet, melyben le foglak fotózni. A saját ruháidat, melyeket magaddal hoztál, vegyíthetjük a stúdióban lévőkkel. Ha szeretnéd, kipróbálhatod, hogyan áll Neked egy tüll szoknya vagy a pin-up stílus, akár egy dögös csipkeruha. A stúdió kellékei segítségedre lesznek abban, hogy szuper képek készülhessenek Rólad és hogy megismerd egy új oldaladat. Rengeteg cipő, ruha, ékszer van, de még angyalszárnyakra, maszkokra, szőrmékre, parókákra és kalapokra is lelhetsz nálam.

7. Nem kell félni, hogy ügyetlen leszel, s nem tudsz pózolni, mert a fotózás alatt végig beszélek hozzád, mondom az instrukciókat. Megmutatom, hogyan tedd a kezedet a derekadra, hogyan ülj bele a fotelba, a lábaidat hogyan tartsd, hogyan billentsd a fejedet, hogy ne legyen tokád. Szóval, ne izgulj, mindenkiről készítettem már jó képet, még arról is, aki azt mondta: "Dehát én nem vagyok fotogén!" A fotózás végén pedig együtt megnézzük és kiválogatod a Neked tetsző képeket. Ha nehezen döntenél, segítségedre leszek ebben is.

Légy bátor vagy csak kíváncsi, de ha már régóta bakancslistás egy ilyen önbizalom-növelő plus size fotózás velem, akkor vágj bele, nem fogod megbánni!

erdos_juci_plus_size_fotos_l.jpg

Szeretettel várlak!

Juci - Plus Size photography

Szólj hozzá!
http://www.jucierdos.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr7014564942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása