Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

TELTEN IS SZEXI

2018. január 03. 18:49 - PlusSizePhotography

Igen, igen, így is lehet! Szexinek lenni pluszkilókkal. Félreértés ne essék, nem a sport ellen vagyok, csak, mert nagyobb a seggem, mint a legtöbb ruhabolt próbababájáé, hiszen én is mozgok rendszeresen, hanem az egészséges önkép, önbizalom mellett állok ki. De hogyan, miközben azt látni, olvasni szinte mindenhol, hogy fogyjál le, mert az a szép, és akkor vagy ideális nő, ha a ruhaméreted az éppen aktuális konfekcióméret.

Egyszerűbb, mint gondolnád. Oké, annyira mégsem, csak kívülről tűnik annak, hiszen nekem is időre volt ehhez a belső munkához szükségem és még egy kulcsfontosságú dologra: a fényképezőgépemre. Gyerekkorom óta kamera van a kezemben, azóta fotózom nagy lelkesedéssel másokat, sőt, önmagamat is. Albumok vannak tele fiatalabb koromból a még önkioldóval készült portréimmal. Nagyon mókás visszanézni ezeket, de számomra ez a végtelen önismereti utam egyik szakasza volt. De miért mesélem ezt el? Mert segíteni szeretnék Neked.

_mg_4811_juci.jpg

Én a fényképezőgépemen keresztül mutattam meg magamnak, mennyi arcom, milyen sokféle tekintetem, hangulatom van, és azt is, hogy igenis szép vagyok. Talán ezek az örömpillanatok, mikor anno a Kodak fotólaborunkban - a 90-es években még filmes eljárással fényképeztem - megláttam a kész papírképeket a printerből kijövet, s azt éreztem: wooow, hát én egy jó nő vagyok! Nah, ezt az érzést szeretném, ha Te is átélnéd, ha Te is látnád kamerámon keresztül azt a szép Nőt, akit én látok, ha Rád nézek. Tudom, nem mindig könnyű észrevenni magunkban, főleg nem a szexi, dögös nőt a mindennapok forgatagában, de hidd el, az én fotóstúdiómban minden plus size nő istennővé válik. Miért? Mert megtanultam, hogyan, milyen technikával váljak azzá, így a fotózást megelőző sminkelés és frizura készítés közben már számodra is természetes lesz az, hogy a pluszkilóiddal együtt látod magadat csodaszép Nőnek.

Tégy egy próbát! Támogatni foglak végig a fotózás alatt, sőt, utána sem hagylak magadra, mert fontos vagy, hidd el, szüksége van Rád a Világnak. Képviseld bátran azt, aki legbelül a szívedben lenni akarsz. Azt a telten is szexi Nőt, kinek álmai, vágyai vannak, s tudom, megvalósítod, mert ha meglátod végre, milyen értékes és gyönyörű vagy, hegyeket mozgatsz meg, s már nem korlátoznak többé a magadról alkotott téves hiedelmek sem.

Nézd meg például Veronika fél év alatt észrevehető átalakulását! Balról jobbra nézd a képeket. Kamerám Őt is megörökítette, ahogyan megtalálta önmagában az igazi Nőt. Le a kalappal!

plus_size_fotozas_1.jpg

Na, mit szólsz? Szerinted boldogabb ezáltal Vera, hogy lefotóztam? És a férje, hogy egy ilyen dögös felesége van?! Elárulom Neked: igen, boldogok!

Közeledik a házassági évfordulód, vagy a szülinapod, esetleg a párodé, vagy csak úúúgy kipróbálnád, milyen egy fotózás nálam? Akkor jelentkezz e-mailen - erdosjuci@gmail.com -, hogy legyen mit kipipálni a bakancslistádról, s meglásd valódi bájodat. ;)

Szeretettel várlak, hogy megmutathassam: telten is szexi vagy!!

Juci

 

 

Még több referencia itt: www.jucierdos.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr5813547237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása