Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

Az elegancia nem pénz kérdése, avagy: "Turira fel!"

2016. október 13. 20:35 - PlusSizePhotography

Másfél éve találkoztam legelőször Báthory Patriciával, aki stúdiómba jött el hozzám, hogy meglepje párját egy szexi fotósorozattal. Már elsőre valami megfoghatatlan erő, hatalmas elegancia sugárzott belőle, s emlékszem, ahogyan Tomi - ő segítette Patrit öltöztetni - adogatta rá a ruhákat, boákat, csizmákat, én meg csak csodáltam "modellem" stílusát, és az a csillogás, amit lencsevégre kaptam, örök nyomott hagyott bennem. Most ezt az eleganciát szeretném megmutatni Nektek, és maga Patricia meséli el, hogy a stílus nem csak megtanulható, de meg is fizethető.
mg-9216-l_orig.jpg
Juci: Mióta gyűjtöd ilyen szenvedélyesen a ruhákat?
Patricia: Húsz éve kezdtem turikba járni. Nem feltétlenül anyagi oka volt ennek, inkább a különlegességekre vadásztam._mg_2416_l_s_1.jpgJ: Mikor találtad meg ezt a fajta "Patricia-eleganciát"?
P: Mindig is szerettem egy kicsit merészebb lenni, mint a megszokott. 
Nagy mázlim volt, mert az édesanyám egy nagyon stílusos nő, tőle lestem el sok apró trükköt, hogy a hétköznapokban se legyünk slamposak. Mindig adott magára, így nőttem fel, nekem ez volt a természetes. Tudom, ma már nagyon kevés idő jut magunkra, de mindez tanulható. Szeretném, hogy minden nő jól érezze magát a bőrében, s megmutatni nekik, hogy attól még, hogy van plusz kiló rajtuk, még nem kell zsákban és feketében járni.
_mg_2480_l_s.jpgJ: Mi szerint szoktál ruhákat választani?
P: Először a színét nézem, azután az anyagát, s a fazont. Figyelembe veszem az aktuális trendet, és természetesen tudom, mi az, ami jól áll. Szerintem az fontos, hogy tudd, miben ragyogsz és egyben nőnek is érzed benne magadat.

J: Ha ránézel egy ruhára, látod máris, mivel fogod kombinálni?
P: Szeretem a kiegészítőket, néha még túlzásba is viszem, de összhatásban a harmóniára törekszem.
_mg_2381_l_s.jpgJ: Nekem van a Te "túrt" kincseidből a stúdióban is, amiket imádnak a hozzám fotózásra érkező Hölgyek, de van olyan, hogy másoknak is segítesz elegáns, egyedi darabokra lelni?
P: Igen, láttam már a képeiden, és szeretem amikor életre kelnek a ruháim. Van, hogy egy teljesen jelentéktelen darab mikor felpróbálod, egyszer csak elkezd működni veled. Természetesen, aki hozzám fordul segítségért, annak szívesen segítek. Szeretném, ha minden nő, legyen az pluszos, vagy akár átlagos testalkatú, megtalálja a maga stílusát. S hogy még hitelesebb legyek, el is végeztem egy stílustanácsadó iskolát!
_mg_2435_l_s.jpgJ: Melyek a kedvenc helyeid, turijaid?
P: Amit nagyon szeretek, az a KÖKI bevásárlóközpontban a Háda. Cipőket pedig kilós Hádában szoktam vásárolni, mert oda már azok a cipők kerülnek, amikbe nem szeretett bele senki. Különlegesek és némelyik elképesztő extrém, de én pont ezt szeretem.
_mg_2413_l_s.jpgJ: Van esetleg valami üzeneted a plus-size nőknek?
P: A stílus tanulható, de nem létezik stílusos megjelenés önismeret nélkül. Drága hölgyeim, elárulom, nem a testtel van baj, hanem a gondolkodással. Elhiszed, hogy attól még, hogy nem vagy sovány, nem is vagy Nő, de ez nem így van. Mindenki azt keresi magán, mit utál, miért nem azt keressük, mit szeretünk magunkon?! Vegyétek tudomásul, hogy mindenki gyönyörű! Fogadd el magad!! Persze ez nem egyszerű, tudom. Sok munka, de ha nem megy egyedül, kérj segítséget!! Két lehetőséged van: vagy elfogadod amit látsz, vagy változtatsz! Elhatározás kérdése. Ha már döntöttél, és változtatni szeretnél, fordulj hozzám bátran, megtanítalak változtatni az öltözködésben, vagy csak inspirálni a változásra, és kapsz egy nagyadag önbizalom-löketet is.

A "Patry-stílus" merész, de nem hivalkodó és legfőképp nem közönséges. Turira fel!_mg_2448_l_s.jpg

Fotók és interjú: Erdős Juci - Plus Size photography

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr411803263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása