Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

Undorító, gusztustalan és beteg vagyok...

2016. október 07. 12:29 - PlusSizePhotography

Undorító, gusztustalan és beteg vagyok néhány hozzászóló szerint az előző bejegyzésem alapján. :D Milyen csodálatos, hogy az embernek van választása, és eldöntheti, kinek hisz. :D
Szerintem minden vélemény a tulajdonosát minősíti, és lehet, hogy első ránézésre valakinek beteg vagyok, jelentem: a vérképem teljesen rendben van, odafigyelek arra, hogy mit eszem, és figyelek arra is, hogy mozogjak és ráadásként még boldog is vagyok.
Ítélkezni megy, olvasni és mélyebben belegondolni a miértekbe már nem. Ékes bizonyítéka a szűklátókörűségnek.
de_kover.jpg
Én köszönöm jól vagyok, és továbbra is azon leszek, hogy azoknak a Nőknek, akiknek az ilyen alpári beszólások romba döntik az önbizalmukat, én visszaépítsem.
És igen, én nem fogom magamat szégyellni, mert ilyen vagyok, és nem divatból nevezem a túlsúlyos nőket, vagy magamat plus-sizenak, hanem mert szerintem ez a legjobb kifejezés a molett, kövér, duci, husi és egyéb hasonló jelzőkre.

Bár tudom, vannak, akiknek egy élet is kevés lenne az átlagos kinézeten túli jelenségek elfogadására, nem hogy az empátia kifejlesztésére, így megtanultam nem azonosulni a gúnyos, rosszindulatú megjegyzésekkel, csak arra figyelni, ami jó érzéseket ad, ami nekem fontos.

Enyém a felelősség, tudom, minek mi a következménye, de ez az én életem, az én testem, az én lelkem, ezt választottam, és köszi, én így vagyok boldog. Ha ez zavar, ne nézz, hanem tegyél azért, hogy te is boldog légy!

juci_erdos_psp_01.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr2211778211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása