Plus Size photography by Juci Erdős

Erdős Juci plus size fotós, aki plus size Hölgyeket fotóz

2 nap bőgés, 3 óra nevetés és kész a BOLDOGSÁG!

2016. szeptember 26. 23:22 - PlusSizePhotography

Több, mint 500 km, vagy még több, mint amit összesen megtettek azért a Hölgyek, hogy fotókat készítsek Róluk. És a visszaút még nincs is benne. Volt aki Debrecenből jött fel, volt aki Vácról és voltak, akik Pécsről. Hihetetlen jó érzés, hogy ekkora utat is hajlandóak voltak megtenni értem, a képekért, de főleg Önmagukért.

_mg_8505_l_ff-sz.jpg

Ezek a 3 ÓRA NEVETÉSEK miután a nevében is benne van, valóban vidámak, telis-tele röhögésekkel, csacsogásokkal és persze fotózással.

10.jpg

Szeretem, ahogy az addig még egymásnak ismeretlen Plus Size Hölgyek összetalálkoznak, ismerkednek, majd a fotózáson is segítik egymást, aztán látom, ahogyan barátra találnak a másikban, és a Facebookon is követik tovább egymás életét a 3 ÓRA NEVETÉS után, de  az igazi csoda az, ahogyan támogatják, dicsérik egymást. Ezt látni nagyon jó érzés, nagyon nagy ajándék. Ilyenkor látom, micsoda összetartó erő lakozik egy-egy ilyen önbizalom-növelő, csoportos fotózásban. Hatalmas. Hozzáteszem, én is a Plus Size photographynak köszönhetek új barátságokat.

dsc_0084_w.jpg

Sosem fogom megbánni, hogy ez az ötlet, a 3 ÓRA NEVETÉS 2014. tavaszán kipattant a fejemből. Azt meg pláne nem, hogy létrehoztam a Plus Size photographyt, a fotóstúdiót telt Nőknek, a Plus Size fotózás otthonát.

dsc_3525_juci.jpg

Szokták volt mondani, hogy ha megdob az élet egy citrommal, csinálj belőle limonádét! Hát, jól jött az a bizonyos megjegyzés a kilóim számára, ami elindította bennem a buzgó vágyat, hogy bebizonyítsam, egy husi nő is JÓ NŐ!

erdos_juci.jpg

A képen: Erdős Juci, Plus Size fotós

Vallom, olykor igenis össze kell törni, hogy aztán megtanuljunk felállni, hogy tapasztaljunk, hogy okosabbá váljunk, s magunkkal hozzunk tudást onnan a legmélyéről, ami majd minket szolgál tovább. Hálásan köszönöm Neked - aki azt a bizonyos megjegyzést tetted -, hogy nem jöttünk össze, hogy nem lettél a pasim, aki a boldogságot hozta el életembe, mert ez, ami megszületett a megjegyzésed után bennem, majd körülöttem, az maga a BOLDOGSÁG. Tán nem tudod, mennyi molett Nőnek tudok ezáltal csodálatos pillanatokat szerezni, s visszaadni azt a régen elvesztett hitet, amiből nap, mint nap erőt meríthetnek 1-1 ilyen fotózás után. Örökké hálás leszek Neked, és persze magamnak is, hogy 2 nap bőgés után felálltam, kimásztam az önsajnálat és az "Én senkinek sem kellek!" érzés sötét gödréből, lesöpörtem magamról az addig rám tett megjegyzések porát, és feltettem mindenemet a Plus Size fotózásra.

És igen, tényleg mindenemet, de ezt majd legközelebb mesélem el. Ha érdekel, tarts velem!

 

 

Szólj hozzá!
http://www.jucierdos.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://plussizephotography.blog.hu/api/trackback/id/tr1211745091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása